بخش بندی بازار مصرف کنندگان لوازم التحریر از طریق متغیرهای سبک زندگی ( رویکرد فعالیت ، علایق ، عقاید )

بخش بندی بازار مصرف کنندگان لوازم التحریر از طریق متغیرهای سبک زندگی ( رویکرد فعالیت ، علایق ، عقاید )


امروزه در بازارهای به شدت رقابتی موجود و با حضور شرکت های رقیب قدرتمند و تغییر و گسترش مستمر نیازها و خواسته های مشتریان موفقیت استراتژی های بازاریابی به بررسی و تعیین صحیح قسمت های بازار هدف بستگی دارد ( ناصحی فر ، ۱۳۸۱ ). همچنین شناسایی بازارهای هدف به دلایل زیادی حائز اهمیت است چرا که شناسایی این بازارها این امکان را فراهم می کند تا تلاشهای بازاریابی متمرکز شده ، از پراکنده نگری و عمل کردن در بازارهای متعدد پرهیز شود. هدف بازاریابی در راستای راهنمایی مدیران در این خصوص که مردم چه چیزی را خواهند خرید می باشد. آگاهی بیشتر از رفتار مصرف کنندگان عمکرد بهتر مدیران بازاریابی و موفقیت آنان را به همراه خواهد داشت ( رفیعی ، ۱۳۹۲ ). از سوی دیگر، تنها تعداد بسیار کمی از محصولات و خدمات می تواند تمام مشتریان را راضی نگه دارد. همه مشتریان نمی توانند و نمی خواهند کالاهای مشابهی بخرند. از این رو شرکت ها امروزه از بازاریابی انبوه کالا فاصله گرفته اند و به سوی بازاریابی هدف دار گرایش پیدا کرده اند، زیرا این نوع بازاریابی به نحو بهتری در دستیابی به فرصت های بازار به آنان یاری می رساند. بازاریابی هدفم …


امروزه در بازارهای به شدت رقابتی موجود و با حضور شرکت های رقیب قدرتمند و تغییر و گسترش مستمر نیازها و خواسته های مشتریان موفقیت استراتژی های بازاریابی به بررسی و تعیین صحیح قسمت های بازار هدف بستگی دارد ( ناصحی فر ، ۱۳۸۱ ). همچنین شناسایی بازارهای هدف به دلایل زیادی حائز اهمیت است چرا که شناسایی این بازارها این امکان را فراهم می کند تا تلاشهای بازاریابی متمرکز شده ، از پراکنده نگری و عمل کردن در بازارهای متعدد پرهیز شود. هدف بازاریابی در راستای راهنمایی مدیران در این خصوص که مردم چه چیزی را خواهند خرید می باشد. آگاهی بیشتر از رفتار مصرف کنندگان عمکرد بهتر مدیران بازاریابی و موفقیت آنان را به همراه خواهد داشت ( رفیعی ، ۱۳۹۲ ). از سوی دیگر، تنها تعداد بسیار کمی از محصولات و خدمات می تواند تمام مشتریان را راضی نگه دارد. همه مشتریان نمی توانند و نمی خواهند کالاهای مشابهی بخرند. از این رو شرکت ها امروزه از بازاریابی انبوه کالا فاصله گرفته اند و به سوی بازاریابی هدف دار گرایش پیدا کرده اند، زیرا این نوع بازاریابی به نحو بهتری در دستیابی به فرصت های بازار به آنان یاری می رساند. بازاریابی هدفم …


امروزه در بازارهای به شدت رقابتی موجود و با حضور شرکت های رقیب قدرتمند و تغییر و گسترش مستمر نیازها و خواسته های مشتریان موفقیت استراتژی های بازاریابی به بررسی و تعیین صحیح قسمت های بازار هدف بستگی دارد ( ناصحی فر ، ۱۳۸۱ ). همچنین شناسایی بازارهای هدف به دلایل زیادی حائز اهمیت است چرا که شناسایی این بازارها این امکان را فراهم می کند تا تلاشهای بازاریابی متمرکز شده ، از پراکنده نگری و عمل کردن در بازارهای متعدد پرهیز شود. هدف بازاریابی در راستای راهنمایی مدیران در این خصوص که مردم چه چیزی را خواهند خرید می باشد. آگاهی بیشتر از رفتار مصرف کنندگان عمکرد بهتر مدیران بازاریابی و موفقیت آنان را به همراه خواهد داشت ( رفیعی ، ۱۳۹۲ ). از سوی دیگر، تنها تعداد بسیار کمی از محصولات و خدمات می تواند تمام مشتریان را راضی نگه دارد. همه مشتریان نمی توانند و نمی خواهند کالاهای مشابهی بخرند. از این رو شرکت ها امروزه از بازاریابی انبوه کالا فاصله گرفته اند و به سوی بازاریابی هدف دار گرایش پیدا کرده اند، زیرا این نوع بازاریابی به نحو بهتری در دستیابی به فرصت های بازار به آنان یاری می رساند. بازاریابی هدفم …

علوم انسانی

علم و صنعت , پروپوزال بازاریابی , جواد ترکاشوند , خانه دانشجویان ایران

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.