دانلود رایگان تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان و اجرای موفق آن در سازمان (CRM خرید یک نرم افزار نیست)

دانلود رایگان تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان و اجرای موفق آن در سازمان (CRM خرید یک نرم افزار نیست)


امروزه بازاریابی در سیر تکامل خویش در مرحله ای قرار گرفته است که یافتن مشتریان جدید تنها هدف بازاریابی ها نبوده و تمرکز اصلی آنها بر مدیریت تقاضا از طریق رشد و سوق دهی مشتریان در نردبان وفاداری به سازمان است. در این جزوه آموزشی شما با فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان، تدوین استراتژی، گام های پیاده سازی، ارکان واحد مدیریت ارتباط با مشتریان در سرفصل های ذیل آشنا شده و تکنیک های اجرای آن را فرا خواهید گرفت. این جزوه آموزشی در ۸۲ اسلاید و با فرمت PDF برای شما عزیزان توسط گروه مشاوران کسب و کار رابین تهیه شده است. تعریف مدیریت ارتباط با مشتریانبخش های تشکیل دهنده CRMسطوح CRM شامل: Operational CRM، Analytical CRM، Strategic CRMاهداف CRMفرآیند IDICپیش نیازهای لازم بمنظور اجرای CRMارزیابی آمادگی سازمانمراحل و مدل پیاده سازی CRMبخش بندی مشتریانساختار مدیریت ارتباط با مشتریانگروه مشاوران رابین آمادگی خود را بمنظور تدریس این دوره و نیز مشاوره در راستای اجرای مدیریت موفق ارتباط با مشتریان در سازمانها و بنگاه های اقتصادی را دارد. WWW.RRCG.IR …

کتاب ، جزوه

مدیریت ارتباط با مشتریان, بازاریابی, فروش, برندینگ, ارتباط با مشتریان, مشتری, CRM, کسب و کار, رابین, گروه مشاوران رابین, مهدی حلاج, دکتر مهدی حلا?

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.