دانلود رایگان رضایت-مشتری-۲۸-ص

دانلود رایگان رضایت-مشتری-۲۸-ص

رضایت-مشتری-۲۸-ص

فرمت فایل: ورد – Word
کتاب سبز – قابل ویرایش )

تعداد صفحه : ۲۸رضایت مشتری چکیده امروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است. قابل استفاده برای مشتری یک تعریف متداول از کیفیت است. دمینگ (یکی…

 

کامپیوتر