طرح بازاریابی لنت خودرو
طرح بازاریابی لنت خودرو ۱۹ صفحه بصورت ورد فهرست مطالب ۱- مقدمه. ۲ ۲- تحلیل محیطی موقعیت.. ۳ تحلیل محیطی.. ۳ محیط خنثی.. ۴ محیط رقابت.. ۴ محیط شرکت.. ۵ تحلیل swot 5 3- بازار هدف.. ۸ ۴- مشکلات و مسائل و فرصت ها ۱۰ ۵- اهداف بازاریابی.. ۱۲ ۶- استراتژی بازاریابی.. ۱۳ ۷- تاکتیک های بازاریابی.. ۱۴ ۸- اجرا و کنترل. ۱۸ ضمائم. ۱۹ طرح تجاری لنت ۱- مقدمه لنت ترمز یکی از قطعات مصرفی در اتومبیل با درجه ایمنی Grade A یا فوق ایمنی است که این درجه ایمنی نشان از اهمیت فوقالعاده این قطعه به ظاهر ساده دارد. در ترمزگیریهای شدید و در مواقع حساس که بحث ایمنی جان سرنشینان خودرو و خسارات مالی سنگین مطرح است، اهمیت لنت ترمز بیشتر مشخص میشود. اما یکی از مواردی که رانندگان اتومبیل گاهوبیگاه با آن سروکار دارند، صدای ناشی از لنت براثر ترمز کردن است. این صدا گاه در مواقع خاصِ حرکتی و گاه به دلیل استفاده از نوعی ماده بهخصوص در لنت و یا اجزای سیستم ترمزی، تولید و باعث مراجعه مکرر دارندگان خودرو به نمایندگی شرکتهای خودروس …
کارآفرینی ، طرح توجیهی
طرح بازاریابی لنت خودرو