طرح بازاریابی لنت خودرو

طرح بازاریابی لنت خودرو

طرح بازاریابی لنت خودرو ۱۹ صفحه بصورت ورد فهرست مطالب ۱- مقدمه. ۲ ۲- تحلیل محیطی موقعیت.. ۳ تحلیل محیطی.. ۳ محیط خنثی.. ۴ محیط رقابت.. ۴ محیط شرکت.. ۵ تحلیل swot 5 3- بازار هدف.. ۸ ۴- مشکلات و مسائل و فرصت ها ۱۰ ۵- اهداف بازاریابی.. ۱۲ ۶- استراتژی بازاریابی.. ۱۳ ۷- تاکتیک های بازاریابی.. ۱۴ ۸- اجرا و کنترل. ۱۸ ضمائم. ۱۹   طرح تجاری لنت ۱- مقدمه لنت ترمز یکی از قطعات مصرفی در اتومبیل  با درجه ایمنی Grade A یا فوق ایمنی است که این درجه ایمنی نشان از اهمیت فوق­العاده این قطعه به ظاهر ساده دارد. در ترمز­گیری­های شدید و در مواقع حساس که بحث ایمنی جان سرنشینان خودرو و خسارات مالی سنگین مطرح است، اهمیت لنت ترمز بیشتر مشخص می­شود. اما یکی از مواردی که رانندگان اتومبیل گاه­و­بیگاه با آن سروکار دارند، صدای ناشی از لنت براثر ترمز کردن است. این صدا گاه در مواقع خاصِ حرکتی و گاه به دلیل استفاده از نوعی ماده به­خصوص در لنت و یا اجزای سیستم ترمزی، تولید و باعث مراجعه مکرر دارندگان خودرو به نمایندگی شرکت­های خودروس …

کارآفرینی ، طرح توجیهی

طرح بازاریابی لنت خودرو

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.