پاورپوینت درباره تحلیل کانال در بسیج های اجتماعی

پاورپوینت درباره تحلیل کانال در بسیج های اجتماعی


 لینک دانلود پایین صفحه    فرمت فایل: powerpoint   ( قابل ویرایش و آماده پرینت )      تعداد اسلاید: ۱۰ اسلاید     بخشی از اسلایدها :   n مجرایی که پیام از آن عبور می کند تا به مقصد برسد n کانال مجموع وسیله ارتباطی و محیط ارتباط است (مثال حمل بار در قایق شناور بر روی آب را به یاد بیاوریم) n در هر فرآیند ارتباطی، منبع پیام باید کانالی را برای انتقال پیام خود انتخاب کند و تصمیم گیری برای انتخاب کانال مناسب و استفاده از آن بخش مهم فرآیند ارتباطی است.   .1گروه های تاثیرگذار بر مخاطب: همسران، والدین، دوستان و همسالان، پزشکان و سایرکارکنان مراکز ارائه خدمات سلامت .۲دروازه بان های کنترل کننده محتوا و جریان اطلاعات به مخاطب: مدیران مدارس، مدیران محل های کار، مدیران سازمان ها، رهبران گروه های اجتماعی .۳رسانه های نوشتاری و غیرنوشتاری       …


 لینک دانلود پایین صفحه    فرمت فایل: powerpoint   ( قابل ویرایش و آماده پرینت )      تعداد اسلاید: ۱۰ اسلاید     بخشی از اسلایدها :   n مجرایی که پیام از آن عبور می کند تا به مقصد برسد n کانال مجموع وسیله ارتباطی و محیط ارتباط است (مثال حمل بار در قایق شناور بر روی آب را به یاد بیاوریم) n در هر فرآیند ارتباطی، منبع پیام باید کانالی را برای انتقال پیام خود انتخاب کند و تصمیم گیری برای انتخاب کانال مناسب و استفاده از آن بخش مهم فرآیند ارتباطی است.   .1گروه های تاثیرگذار بر مخاطب: همسران، والدین، دوستان و همسالان، پزشکان و سایرکارکنان مراکز ارائه خدمات سلامت .۲دروازه بان های کنترل کننده محتوا و جریان اطلاعات به مخاطب: مدیران مدارس، مدیران محل های کار، مدیران سازمان ها، رهبران گروه های اجتماعی .۳رسانه های نوشتاری و غیرنوشتاری       …


 لینک دانلود پایین صفحه    فرمت فایل: powerpoint   ( قابل ویرایش و آماده پرینت )      تعداد اسلاید: ۱۰ اسلاید     بخشی از اسلایدها :   n مجرایی که پیام از آن عبور می کند تا به مقصد برسد n کانال مجموع وسیله ارتباطی و محیط ارتباط است (مثال حمل بار در قایق شناور بر روی آب را به یاد بیاوریم) n در هر فرآیند ارتباطی، منبع پیام باید کانالی را برای انتقال پیام خود انتخاب کند و تصمیم گیری برای انتخاب کانال مناسب و استفاده از آن بخش مهم فرآیند ارتباطی است.   .1گروه های تاثیرگذار بر مخاطب: همسران، والدین، دوستان و همسالان، پزشکان و سایرکارکنان مراکز ارائه خدمات سلامت .۲دروازه بان های کنترل کننده محتوا و جریان اطلاعات به مخاطب: مدیران مدارس، مدیران محل های کار، مدیران سازمان ها، رهبران گروه های اجتماعی .۳رسانه های نوشتاری و غیرنوشتاری       …

علوم انسانی

تحلیل کانال در بسیج های اجتماعی ,تحلیل ,کانال, در, بسیج های, اجتماعی ,

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.