پاورپوینت رویکرد چندحسی دو روش گلینگهام –استلمین وروش فرنالد
پاورپوینت رویکرد چندحسی دو روش گلینگهام –استلمین وروش فرنالد
پاورپوینت رویکرد چندحسی دو روش گلینگهام –استلمین وروش فرنالد 18اسلاید موضوع تحقیق:پاورپوینت رویکرد چندحسی دو روش گلینگهام –استلمین وروش فرنالد روش فرنالد در کالیفرنیا در دهه ۱۹۳۰ گرین و فرنالد به کلی یک روش جنبشی برای آموزش دیکته ابداع کردند. روش فرنالد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و در یک کلینیک دنبال شد. این روش تجربیات زبان و روشهای ردیابی را به صورت یک رویکرد چند حسی با یکدیگر ترکیب کرد. در روش فرنالد ۱-کودکان لغت را میگویند 2-لغت نوشته شده را می بینند، ۳-روی لغت با انگشت دست میکشند ۴-آن را ردیابی میکنند. ۵-لغت را با استفاده از حافظه خود مینویسد ۶- دوباره لغت را میبیند ۷-لغت را با صدای بلند برای معلم میخواند …
پاورپوینت رویکرد چندحسی دو روش گلینگهام –استلمین وروش فرنالد
پاورپوینت رویکرد چندحسی دو روش گلینگهام –استلمین وروش فرنالد 18اسلاید موضوع تحقیق:پاورپوینت رویکرد چندحسی دو روش گلینگهام –استلمین وروش فرنالد روش فرنالد در کالیفرنیا در دهه ۱۹۳۰ گرین و فرنالد به کلی یک روش جنبشی برای آموزش دیکته ابداع کردند. روش فرنالد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و در یک کلینیک دنبال شد. این روش تجربیات زبان و روشهای ردیابی را به صورت یک رویکرد چند حسی با یکدیگر ترکیب کرد. در روش فرنالد ۱-کودکان لغت را میگویند 2-لغت نوشته شده را می بینند، ۳-روی لغت با انگشت دست میکشند ۴-آن را ردیابی میکنند. ۵-لغت را با استفاده از حافظه خود مینویسد ۶- دوباره لغت را میبیند ۷-لغت را با صدای بلند برای معلم میخواند …
پاورپوینت رویکرد چندحسی دو روش گلینگهام –استلمین وروش فرنالد
پاورپوینت رویکرد چندحسی دو روش گلینگهام –استلمین وروش فرنالد 18اسلاید موضوع تحقیق:پاورپوینت رویکرد چندحسی دو روش گلینگهام –استلمین وروش فرنالد روش فرنالد در کالیفرنیا در دهه ۱۹۳۰ گرین و فرنالد به کلی یک روش جنبشی برای آموزش دیکته ابداع کردند. روش فرنالد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و در یک کلینیک دنبال شد. این روش تجربیات زبان و روشهای ردیابی را به صورت یک رویکرد چند حسی با یکدیگر ترکیب کرد. در روش فرنالد ۱-کودکان لغت را میگویند 2-لغت نوشته شده را می بینند، ۳-روی لغت با انگشت دست میکشند ۴-آن را ردیابی میکنند. ۵-لغت را با استفاده از حافظه خود مینویسد ۶- دوباره لغت را میبیند ۷-لغت را با صدای بلند برای معلم میخواند …
علوم پزشکی
پاورپوینت رویکرد چندحسی,پاورپوینت روش گلینگهام ,پاورپوینت استلمین وروش فرنالد