پاورپوینت سوژه یابی دررسانه های خبری

پاورپوینت سوژه یابی دررسانه های خبری

 پاورپوینت سوژه یابی دررسانه های خبری   26اسلاید چکیده محتوای فابل: سوژه یابی نخستین مرحله و در حقیقت مهم و حساس ترین مرحله کار خبری است . اگر این نخستین گام  را درست، مطمئن و منطبق بر اصول حرفه ای برنداریم، یقینا در مراحل بعدی موفق نخواهیم بود.      انتخاب سوژه مناسب، پرداخت سریع، به موقع و صحیح سوژه در اعتمادزایی یا اعتمادزدایی  به روابط عمومی بسیار مهم است.   بنابراین در این عصر، روابط عمومی می تواند موفق شود که : الف) سوژه های مورد نیاز مردم را سریع انتخاب کند. ب ) ابزار انتقال و انتشار سوژه را خوب بشناسد. ج) سوژه های انتخابی را در بسته بندی مناسب  بپردازد. کمترین تعلل در انتخاب و پرداخت سوژه، موجب حذف  یا کم اثر شدن روابط عمومی در  رسانه می شود.  آسیب شناسی ونقد وضع موجود:  متأسفانه سوژه یابی و شیوه پرداخت آن در بسیاری از روابط عمومی ها مناسب نیست ؛ زیرا : الف) برخی از مواقع از کنار سوژه های ناب و دست اول و مورد نیاز مردم به راحتی می‌گذرند . ب) بسیاری از مواقع اجازه پرداخت و انتشار داد …

علوم انسانی

پاورپوینت سوژه یابی دررسانه های خبری,پاورپوینت سوژه یابی,پاورپوینت سوژه یابی دررسانه ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.