دانلود رایگان ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه

دانلود رایگان ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه

ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه

عنوان پروپوزال: ارزیابی نقش اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک در جذب و حفظ مشتری در بانک سپه  
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: ۲۱
فهرست مطالب

در سالهای اخیر، بکارگیری فن آوری های جدید در زمینه های مختلف زندگی به امری روزمره در سراسر جهان تبدیل شده است. مفاهیمی نظیر فناوری های دیجیتال، یادگیری الکترونیکی، دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر برای اکثر مردم شناخته شده هستند. با…

مدیریت

دانلود رایگان, اعمال مدیریت مؤثر بازاریابی,مشتری مداری,حوزه خدمات بانکداری الکترونیک,جذب و حفظ مشتری,مدیریت مؤثر بازاریابی,بازاریابی,بانکداری الکترونیک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.